Verzenden en retourneren

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
De verzendkosten:

  • Nederland: € 4,95
  • Boven € 30,00 gratis verzenden

Hoe snel wordt er geleverd?
Wanneer een product op voorraad is en wij hebben een bericht ontvangen van MultiSafePay dat de betaling ontvangen is, ontvangt u de bestelling binnen 2 werkdagen. Onvoorziene omstandigheden uitgesloten.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?
Indien product niet voorradig is dan wordt dat vermeld bij het product.

Word ik automatisch geïnformeerd wanneer de levertijden veranderen?
Wij proberen u zo goed mogelijk te informeren wanneer een product niet binnen de aangegeven termijn geleverd kan worden. U wordt per email op de hoogte gebracht.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Op het moment van verzending ontvangt u automatisch een Track and Trace code. Op deze manier kunt u precies zien wat de status van uw bestelling is en waar het pakketje zich bevindt. Uitzondering: als het pakketje door de brievenbus past dan ontvangt u geen Track and Trace code.

Wie levert mijn bestelling?
Alle leveringen vinden plaats met PostNL. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Mocht er niemand aanwezig zijn dan kunt u de volgende dag uw bestelling ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor.

Kan ik een bezorgafspraak maken?
Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van PostNL.

Ik wil iets retourneren, wat moet ik doen?
Neemt u voor het retour zenden contact op met onze klantenservice, bel naar 0252 – 536200 of mail naar info@kttapenl.nl. U ontvangt dan het retouradres en een uniek referentienummer.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Wij bieden een aantal mogelijkheden om uw bestelling te retourneren, hier zijn in principe geen kosten aan verbonden.
De mogelijkheden voor het retourneren van uw bestelling zijn:

  • GRATIS retourneren via ons antwoordnummer bijvoorbeeld bij schade of wanneer wij in gebreke zijn gebleven.
  • Retourneren bij het Postkantoor, de kosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket.
    Let op: Wanneer u de bestelling ongefrankeerd retourneert zijn wij genoodzaakt extra kosten à € 12,50 in rekening te brengen.

Mag ik mijn bestelling ten alle tijden retour sturen?
Neemt u voor het retour zenden altijd contact op met onze klantenservice.

  • Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling ongeschonden en in originele verpakking wordt geretourneerd.
  • Wij kunnen uw retour niet in behandeling nemen zonder referentienummer.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen! Bel naar 0252 – 536200 of mail naar info@kttapenl.nl.